avatar Ten blog rowerowy prowadzi karmi z miasteczka Katowice. Mam przejechane 2006.11 kilometrów w tym 882.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.42 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 19209 metrów.

Wykres roczny blog rowerowy karmi.bikestats.pl

• Sprzęt Fotel bujany

Maraton w Głuszycy

Niedziela, 1 sierpnia 2010 · dodano: 03.08.2010 | Komentarze 2

No i Głuszyca za nami. Kto był, ten wie, że GG z ekipą zafundował nam prawdziwą ucztę. Niezła pogoda i świetna trasa stworzyły idealne warunki aby upodlić się na całego i zachłystnąć pure MTB. Nie będę się rozpisywał, bo już Adamusso i inni opisali trasę i wrażenia. Powiem tylko, że trup ścielał się gęsto, głównie przez skurcze gnębiące zawodników z powodu upału. Mnie w pamięć wrył się najbardziej singiel na trawersie na początku giga - po jego przejechaniu trochę trzęsły mi się pięty. Nie czuję się zbyt pewnie kiedy z jednej strony nie ma nic. Drugim odcinkiem który będe długo pamiętał był fragment od buferu do Wielkiej Sowy. Mnóstwo ludzi prowadziło lub wlekło się prędkością pieszego, a mój dzielny spec połykał kamienie i wypluwał pestki. Piękne uczucie. No i zjaz z Sowy, początek człowieka wytrzęsło, znów lekko pod górę, ale potem prawdziwy rowerowy orgazm. Nie za wolno, nie za szybko, rytm zjazdu był dla mnie idealny. Głuszyca znów pokazała się z najlepszej strony.