avatar Ten blog rowerowy prowadzi karmi z miasteczka Katowice. Mam przejechane 2006.11 kilometrów w tym 882.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.42 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 19209 metrów.

Wykres roczny blog rowerowy karmi.bikestats.pl

• Sprzęt Sztywniak

dom-praca-3stawy-park-dom

Czwartek, 29 lipca 2010 · dodano: 29.07.2010 | Komentarze 4

Miał być tylko tlen. Na początek złapełme lacia. Potem znów złapałem lacia. Jedno kółko po parku z Adasiem i Rafałem udało się zrobić we właściwym tempie. Potem przyjechał Śledź i podkręcił tempo ponad miarę, więc się odłączyłem (żeby nie powiedzieć, że odpadłem)

Kategoria Trening

karmi
| 08:58 poniedziałek, 2 sierpnia 2010 | linkuj No i co mistrzu, kto nie pije browarów nie ma wyników ;)
rpraniuk
| 22:20 piątek, 30 lipca 2010 | linkuj W sobotę NIE PIJEMY - tylko przygotowujemy się do wyścigu. Soczek, makaronik, paciorek i spać :D
Wystarczy mi wspomnienie kurczy w Dolsku - po kilku piwach dzień wcześniej - żeby nic nie pić dzień wcześniej.
karmi
| 13:55 piątek, 30 lipca 2010 | linkuj Winny musi być. A skoro winny został wskazany, należy go przykładnie ukarać. W sobotę nie pijesz piwa!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa losie